شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 14:39 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تبلیغات اینترنتی وقتی مفیدتر بوده و بازدهی بیشتری خواهد داشت که به جذاب ترین شکل ممکن طراحی شده باشد ، ضمن این که از حجم مناسبی هم برخوردار باشد چراکه بیش از نیمی از کاربران حتی چندثانیه را برای بازشدن یک تبلیغ کوچک وقت صرف نمی کنند. به همین منظور است که بیشتر طراحان وب و همچنین مدیران برای افزایش کارآیی و بازدید سایت خود معمولا از تصاویر با حجمی کمتر بهره می برند ، البته به این نکته هم توجه دارند که این حجم کم باعث کاهش کیفیت و جذابیت تصاویر تبلیغاتی نشود. فرمت GIF معمولا برای تبلیغاتی که در وب سایت ها رواج دارند می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این فرمت هم کیفیت مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها دارد و هم این که به تناسب از حجم پائین تری هم بهره می برد ضمن این که با تقریبا تمامی مرورگرها ، سیستم عامل ها و به طور کلی کلیه نرم افزارها سازگاری دارد.
برای طراحی یک بنر تبلیغاتی ساده نیاز نیست از نرم افزارهای آن چنانی استفاده شود و بسیاری نرم افزارهای ساده هم می تواند راه گشا باشد.
Bannershop GIF Animator یکی از این نرم افزارهاست که علاوه بر قابلیت های کلی که در اکثر نرم افزارها هم موجود است به ساده ترین شکل ممکن کاربر را در طراحی یک بنرجذاب اما ساده و سبک یاری می دهد. این نرم افزار که از فرمت GIF به طور کامل پشتیبانی می کند قادر است تا به صورت پیشرفته عمل ویرایش را انجام دهد. همچنین قادراست تا با بهینه سازی تصاویر به میزان قابل توجهی در حجم صرفه جویی کند در حالی که به هیچ وجه کاهشی در کیفیت مشاهده نشود ؛ بسیاری از مراحل عملکرد این ابزار به صورت Wizard طراحی شده که همین مورد هم کمک زیادی در آسان بودن کار با نرم افزار خواهد داشت. Bannershop GIF Animator از واسط کاربری بسیار جذابی هم بهره می برد ؛ نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار سازگار و هماهنگی خاص با نرم افزارهای قدرتمندی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator است که کار را برای حرفه ای های گرافیک هم آسان می سازد. برای این نرم افزار قابلیت های متفاوتی تعریف شده است که هریک از آن ها به نتیجه کار کمک می کنند ، کار تعریف حرکات و جا به جایی ها در یک انیمیشن GIF به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود و به هیچ وجه نیازی به آموزش خاص نخواهد داشت؛ کاربرانی که هم می خواهند از این فرمت بهره ببرند و هم این که اطلاعات زیادی از نحوه کار با این گونه فرمت های و نحوه طراحی آن ها را ندارند Bannershop GIF Animator که نسخه 5 آن به تازگی ارائه شده می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار

Bannershop GIF Animator v5.1.2.0 :
- سهولت در بهره گیری از
نرم افزار
- عدم نیاز به آشنایی در زمینه طراحی و متحرک سازی
- سازگار کامل برای ساخت و ویرایش فرمت
GIF
- طراحی انواع
بنرها ، دکمه های متحرک ، پس زمینه ها و تصاویر مترحک
- بهینه سازی تصاویر برای کاهش حجم
- سازگاری با فرمت های مختلف تصویری
- قابلیت های لازم برای ویرایش کامل یک تصویر
- تبدیل یک عکس برای استفاده در وب سایت
- سازگار با نرم افزارهایی نظیر
Corel Draw و
Adobe Illustrator
- امکان ایجاد کدهای HTML به صورت اتوماتیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و
ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود نرم افزار رتوش تصاویر قدیمی - Retouch Pilot 3.2.0

 

Retouch Pilot یک نرم افزار بسیار جالب و سودمند است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا عکس های کهنه و قدیمی اسکن شده خود را که گوشه ای از آنها خراب یا پاره شده است را به راحتی و در عرض چند دقیقه بدون داشتن دانش گرافیکی به حالت اولیه خود بازگردانیده و آن را ذخیره نمایید.
این نرم افزار بعد از نصب یک تور آموزشی جالب نیز دارد که شما را در راهبرد هرچه بهتر نرم افزار یاری خواهد کرد.
همچنین یکی از ابزار جالب این نرم افزار ابزار گریم می باشد که با استفاده از آن می توانید بر روی صورت عکس های خود گریم های مختلف اعمال نمایید و به عبارت دیگر آنها را رتوش نمایید.
نرم افزار حاضر حجم بسیار کمی داشته و به سادگی قابل نصب در ویندوزهای مختلف از جمله ويستا می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Retouch Pilot 3.2.0 :

- بسیار کم حجم با نصب سریع و آسان
- پشتیبانی از انواع ویندوز ها از جمله ویندوز ویستا
- دارای تور آموزشی تصویری جهت راهبرد آسانتر
- محیط ساده و کاربرپسند نرم افزار
- نصب پلاگین ویژه نرم افزار بر روی فتوشاپ
- امکان ذخیره عکس های ترمیم شده در فرمت هایی چون JPG,TIFF,BMP و ...
- رتوش هوشمند عکسها به صورت کاملا ساده
- ابزار متنوع جهت انجام عملیات رتوش
- ابزار ویژه ی اعمال جلوه های آرایشی بر روی صورت
- و...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

Abrosoft FaceMixer 3.0.1 نرم افزار چهره سازی

Abrosoft FaceMixer 3.0.1 نرم افزاری فوق العاده برای ساخت چهره ای از درهم آمیختن چند تصویر مختلف می باشد. یکی از ویژگی های این برنامه تشخیص چهره به صورت هوشمندانه است. شما به آسانی قادر خواهید بود تا چند چهره را در یک تصویر متعادل با یکدیگر میکس کرده و هزاران ترکیب غیر واقعی از چهره هایی با سن، نژاد و جنس های مختلف ایجاد کنید.

FaceMixer از بهترین سرعت سخت افزار برای تخمین چهره های گوناگون و ترکیب سریع آن ها در کمترین زمان ممکن استفاده می کند. FaceMixer از اغلب فرمت های تصاویر مانند: BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX و فرمت های alpha پشتیبانی می کند، بنابراین قادر خواهید بود تا تصاویر گرفته شده توسط  webcam یا هر دستگاه ویدیویی دیگر را نیز به عنوان ورودی این برنامه استفاده کنید. همچنین شما می توانید چهره های ویرایش شده را در Face Library ذخیره کنید تا به آسانی برای ترکیب های دیگر آن ها را بکار برید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 20:51 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ساخت والپیپرهای متحرک دسکتاپ Animated Wallpaper Maker


 

Animated Wallpaper Maker نرم افزاری برای ساخت تصاویر پس زمینه متحرک برای دسکتاپ می باشد. فقط کافیست که عکس ها و تصاویرتان را به برنامه اضافه کرده و با چند کلیک والپیپر زیبای مورد علاقه خودتان را بسازید. نرم افزار Animated Wallpaper Maker افکت های زیبایی نظیر چکیدن قطره آب ، سایه در آب ، آتش و … را در اختیار شما قرار می دهد تا به تصاویرتان اضافه نمایید و زیبایی آنها را دو چندان کنید.

برخی از قابلیت های Animated Wallpaper Maker 2.5.6:
- نیاز نداشتن به قطعات سخت افزاری بالا
- دارای افکت های فوق العاده زیبا برای ساخت والپیپرهای متحرک
- استفاده از تصاویر بدون کاهش کیفیت
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز
- محیط کاربر پسند و استفاده آسان

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز 7 با Logon Screen 2.52

 

Logon Screen  نام نرم افزاری جالب و رایگان برای تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه ، به راحتی می توانید هر زمان که خواستید عکس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ را به عکس دلخواه خود تغییر داده و نیز هر زمانی که خواستید آن را به حالت اولیه خود برگردانید. این نرم افزار نیازی به نصب نداشته و قابل حمل می باشد. سرعت انجام این کار توسط این نرم افزار خیلی خیلی بالا می باشد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ساعت گوشی های اچ تی سی برای کامپیوتر - HTC Home Apis v3.0 Build 518 Final

 

یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا در آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTC فراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کمیاب آنلاین دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 18:27 ::  نويسنده : behi1ty

 سلام

نرم افزار تغییر سایز دسته جمعی عکس ها با Picture Reduce Studio 3.0.3

 

همانطور که می دانید استفاده از عکس های کم حجم در صفحات وب و یا در ایمیل بسیار الزامی است و باعث می شود راحت تر و سریع تر شما بتوانید تصاویر را ببینید و یا آنها را بر روی کامپیوتر خود دخیره کنید. بعضی از مواقع نیز پیش می آید که شما می خواهید تعدادی عکس را تغییر اندازه دهید. Picture Reduce Studio یک برنامه بسیار ساده و با رابط کاربری بسیار بالا می باشد که شما را قادر می سازد تنها با چند کلیک تعدادی زیادی از تصاویرتان را تغییر اندازه دهید بدون آنکه کیفیت تصاویرتان کاهش یابد . همچنین می توانید با استفاده از این برنامه تصاویر خودتان را برای دوستانتان ارسال کنید و در وقتتان صرفه جویی کنید. این برنامه فرمت های BMP, JPEG, PNG, GIF ,WMF را پشتیبانی می کند .

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 9:55 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 نرم افزار مدیریت آیکون های صفحه نمایش

کاربران معمولی که در هر روز با تعدادی از نرم افزارهای خاص خود سر و کار دارند و ممکن است در یک دوره زمانی مشخص در طول روز اقدام به اجرای یک نرم افزار خاص در چندین مرتبه نمایند، شاید به دنبال این موضوع باشند تا به جای باز کردن لیست نرم افزارها و جستجوی نام نرم افزار مورد نظر توسط چشم و سپس انتخاب آن برای اجرا، بتوانند تنها با یک کلیک و یا فشردن یک کلید به صورت میانبر، نرم افزار و یا فایل مورد نظر خود را سریعاً اجرا نمایند.
نرم افزار Easy Launcher ابزاری قدرتمند جهت دسته بندی و مدیریت آیکون های صفحه نمایش بوده و مناسب برای افرادی است که دوست دارند صفحه نمایش آنها خلوت باشد. با این نرم افزار می توانید آیکون ها را دسته بندی کنید و نیاز نیست برای باز کردن یک برنامه به صفحه نمایش و یا منوی استارت بروید. شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را در آن قرار دهید و به سادگی آنها را اجرا کنید. به وسیله این نرم افزار شما بسیار راحتر می توانید به نرم افزارهای مد نظر خود دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار در دو متد خلاصه می شود نگاه پایه ای زیبا، اما با ارزش زیاد و کارایی بالا. این نرم افزار با شکل و شمایل یک کناره انعطاف پذیر می باشد که شما می توانید برای سهولت کار از آن به طور زیاد بهره مند شده و بر روی میانبرهای دسکتاب و دیگر بر نامه ها مدیریت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy Launcher:
- قابلیت مدیریت منانبرهای شما را در شکل تولبار
- توانایی نمایش پیغام همراه با موزیک سر ساعت از قبل مشخص شده
- شامل 20 فضای شبکه ای در هر کناره
- قابلیت مشاهده گزارش از فراوانی ها و گزارش از خروجی ها بر روی یک فایل اکسل
- قابلیت تشخیص و در دسترس بودن پارامترها، فولدرهای کاری، توصیف برنامه، شمایل ویندوز
- امکان نمایش و تغییر setting برنامه ها با مشاهده خصوصیات برنامه
- حجم پایین نرم افزار
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

رویایی کردن تصاویر با DreamLight Photo Editor 4.2 (قابل حمل)

DreamLight Photo Editor نام یک نرم افزار زیبا سازی تصاویر می باشد که انجام چندین چند کار دشوار را با استفاده از نرم افزارهای قدرتمندی نظیر فتوشاپ که ممکن است چندین ساعت به طول بیانجامد تنها در یک ثانیه و فقط با یک کلیک برای شما انجام خواهد داد .این برنامه که شامل ۱۲۸ افکت مختلف می باشد ، با دسته بندی کردن آنها ، دسترسی سریع شما به آنها را آسان تر گردانده است . این دسته بندی ها که هر یک شامل ۱۰ زیر شاخه می باشد عبارتند از : فیلتر نقاشی با مداد ، رویایی ، آب و هوا ، تکسچر ، رنگی ، ستاره ای ، هنری ، لبه و شیب .
یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار ، امکان استفاده از چندین افکت به صورت همزمان می باشد . به طور مثال شما می توانید نخست بر روی عکس مورد نظرتان فیلتر رویایی را استفاده کرده و پس از آن به وسیله فیلتر ستاره ، زیبایی آن را دو چندان کنید . بدین ترتیب شما هزاران انتخاب برای ساخت تصاویر جذاب و کاملا اختصاصی خواهید داشت که تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود .

 قابلیت های کلیدی نرم افزار Picget Magic Photo Editor 4.2:
- ویرایش تصاویر دیجیتالی
- بهره مندی از ۲۰۰ نوع مختلف الگو به منظور اعمال تغییرات بر روی تصاویر
- بهره مندی از ۶۰ نوع مختلف گل برای زیباتر کردن تصاویر
- افزودن ۱۲۰ نوع تصویر کارتونی برای جذاب کردن تصاویر
- افزودن متن به تصاویر
- افزودن ۲۰۰ نوع قاب مختلف برای تصاویر
- و …



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:56 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

با این برنامه خیلی راحت و بدون دردسر می توانید حجم عکس های خود را پایین بیاورید ولی کیفیت عکستان تغیر چندانی نمی کند این برنامه برای کسانی که می خواهند کار های ویرایشی روی عکس خود انجام بدهند خوب است.اگر حجم عکس بالا باشد موقع لود شدن آن زمان زیادی صرف می شود اما با این برنامه بدون کاهش کیفیت  حجم عکس خود را پایین بیارید و از ویرایش عکس هایتان لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 13:45 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

Bannershop GIF Animator یک نرم افزار بسیار خوب و کاربردی برای ساخت بنر های تبلیغاتی GIF می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بنرهایی بسیار کم حجم و بسیار زیبا ، آن هم با صرف کمترین زمان ممکن بسازید. این نرم افزار به شما قابلیت  ساخت صفحه های گوناگون و قرار دادن تصاویر دلخواهتان را در صفحه مورد نظرتان می دهد. شما می توانید برای صفحات گوناگون بنر زمان تعیین کنید تا بعد از گذشت زمانی مشخص تصاویر تغییر کنند. این نرم افزار بسیار کم حجم قابلیت نصب بر روی ویندوز های مختلف از جمله دو ویندوز محبوب ویستا و ۷ را نیز دارد. شما می توانید این نرم افزار جالب را از سایت عظیم دانلود دریافت نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bannershop GIF Animator 5.1.2.0 :
- حجم بسیار پایین نرم افزار
- سرعت بسیار بالا در تهیه بنرها
- قابلیت تنظیم زمان پخش هریک از بنرها
- امکان تعیین کیفیت تصاویر خروجی
- سازگاری با ویندوزهای مختلف به خصوص ویستا و ۷
- دارای افکت های مختلف نوری
- پشتیبانی از زبان فارسی در نرم افزار
و …

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 18:8 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

با این برنامه شما می توانید خیلی راحت و بدون دردسر یکسری قاب های مختلف را روی عکس های خودتان بگذارید و از عکس هایتان لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 26909
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1